Haur Hezkuntza 2. zikloa
Harmoniaz eta Segurtasunez hazten
Etapa honetan, harmonia-eta segurtasun giroa sustatu nahi dugu, ikasleek beren autonomia garatzeko eta berdinekin nahiz helduekin harremanak ezartzeko egoerak eskainiz.
Ordenaren eta higienearen oinarrizko ohiturak lantzen hasiko gara, lanarekin, ahaleginarekin eta ardurarekin zerikusia dutenekin jarraitzeko.
Gure etapan, etorkizunerako ikaskuntzetarako behar diren edukiak eta trebetasunak eskuratzen dira, komunikazio hizkuntza euskara izanik.
Gure metodologia oso dinamikoa eta parte hartzailea da eremu guztietan, lan kooperatiboa bultzatuz eta beren ikaskuntza prozesuaren protagonista bihurtuz.
Autonomia eta berdinen arteko harremana sustatzen dugu, euskara komunikazio hizkuntza izanik.
Lan egiten dugu…
Idazmena-Irakurmena Metodologia propioa
Prozesu berritzaile bat aplikatzen dugu, ikasle bakoitzaren heldutasun garapena kontuan hartzen duena, ikasle horiek beren ikaskuntza prozesuaren protagonista bihurtuz.
Bere esperientzietatik eta inguruko hizkuntzetatik abiatuta (hizkuntza eskopikoa, ikonikoa eta alfabetikoa), hizkuntza idatziaren mundura hurbiltzen dira jarduera ludiko eta aberasgarrien bidez.
Txokoak
Lan txokoen bidez funtzionatzen dugu, eta esperientzia esparru desberdinak lantzen ditugu: norberaren nortasunaren eta ingurune fisiko eta sozialaren eraikuntza eta norberaren nortasunaren eta komunikazioaren eta ordezkaritzaren eraikuntza.
Fitxa txokoa, Etxe txokoa, plastika txokoa, puzzle txokoa eta eraikuntza txokoa dira haurrek txandaka erabiltzen dituzten 5 ikaskuntza guneak. Duela gutxi, informatika txokoa ere sartu dugu.
Psikomotrizitate Proiektoa eta Esparrua
Gure ikastetxean, Bernard Aucouturierren printzipioetan oinarritutako Praktika Psikomotrizitate hezitzailea egiten dugu.
Praktika psikomotor horrek heltze-oinarri sendoak ematen dizkio umeari, bere buruaren bizipen positiboa izan dezan, sormenerako eta pentsamendu operatiborako irekitasuna poibilitatuz.
Praktika psikomotorrak helburu hauek ditu:
1. Zentzumenak gorputzaren eta ingurukoaren arteko sentsazioen eta harremanen bidez motibatzea.
2. Haurrei beren gaitasunak deskubritzea eta adieraztea eragitea, sormen-ekintzaren eta emozioaren adierazpenaren bidez.
3 urtetik aurrera Ingelesa eta Musika ezagutza
Familiekin Tailerrak
Ostiralero, arratsaldez, Tailer jarduera egiten dugu, gurasoek parte hartzen dute gure ikasleekin batera, talde heterogeneoak izanik.
Eskulanak egiteko 3 tailer ditugu eta sukaldaritza tailer bat.
Jarduerak lau gune interesgarriren inguruan antolatzen dira: Gabonak, Inauteriak, Udaberria/Animaliak eta Uda.
Horretaz gain, Baratze proiektuarekin bat, 5 urteko familia desberdinak laguntzera hurbildu dira
Informazio praktikoa
-
GOIZEZ: 8:55/12:45
-
ARRATSALDEZ: 15:00/16:25
Garrantzitsua da ikasleak sarrera eta irteera ordutegietara egokitzea, EDUCAMOS plataformaren bidez edozein egoera berezi komunikatuz.
Asteazkenero arratsaldez ez dago klaserik.
.
- KOORDINATZAILEA: Marian Pérez Rodrigo
- HAUR HEZKUNTZA 3: Marian Pérez Rodrigo
- HAUR HEZKUNTZA 4: Ane Saiz Moreno
- HAUR HEZKUNTZA 5: Lourdes Amelibia Manzanal
- LAGUNTZAILEAK: Olatz López Gutiérrez eta Iria Sáez Melendez
Familiekin egiteko elkarrizketen ordutegiak:
- HAUR HEZKUNTZA 3: Marian Pérez Rodrigo – Astelehena 15:00-15:30
- HAUR HEZKUNTZA 4: Ane Saiz Moreno – Asteartea 15:00-15:30
- HAUR HEZKUNTZA 5: Lourdes Amelibia Manzanal – Ostirala 11:30-12:00
Concertar cita a través de la plataforma EDUCAMOS.
Ikastetxean harrera egitea une berezienetako bat da, eta gure familiaren eta eskolaren arteko harremanean kontu handiz ibili behar da.
2 eta 3 urtekoak:
- Ekainean, Haur Hezkuntzako taldeak eta ikastetxeko zuzendaritzak hasierako bilera baterako deia egin genien familiei.
Ikasturtearen hasierara egokitzeko aldia: iraileko asteetan, ikasgelarako sarrera mailakatua da eta ordutegi malguak ditu, ikasleek ikastetxerako lehen kontaktua positiboa izan dadin.
Ikasturte hasieran sartzen diren ikasle berriak
Haur Hezkuntzako 2. mailatik aurrera:
- Ikasle berria gainerako ikaskideei aurkeztuko diegu eta haien integrazioa bultzatuko dugu.
- Familiari ikastetxearen oinarrizko informazioa ematen diogu: ikastetxearen ordutegia, eskola-ordutegia, beharrezko eskola-materiala, bizikidetza-arauak, inkesta, jantokiaren zerbitzua eta funtzionamendua …