Etapa honetan, harmonia-eta segurtasun giroa sustatu nahi dugu, ikasleek beren autonomia garatzeko eta berdinekin nahiz helduekin harremanak ezartzeko egoerak eskainiz.
Ordenaren eta higienearen oinarrizko ohiturak lantzen hasiko gara, lanarekin, ahaleginarekin eta ardurarekin zerikusia dutenekin jarraitzeko.
Gure etapan, etorkizunerako ikaskuntzetarako behar diren edukiak eta trebetasunak eskuratzen dira, komunikazio hizkuntza euskara izanik.
Gure metodologia oso dinamikoa eta parte hartzailea da eremu guztietan, lan kooperatiboa bultzatuz eta beren ikaskuntza prozesuaren protagonista bihurtuz.
Autonomia eta berdinen arteko harremana sustatzen dugu, euskara komunikazio hizkuntza izanik.
Prozesu berritzaile bat aplikatzen dugu, ikasle bakoitzaren heldutasun garapena kontuan hartzen duena, ikasle horiek beren ikaskuntza prozesuaren protagonista bihurtuz.
Bere esperientzietatik eta inguruko hizkuntzetatik abiatuta (hizkuntza eskopikoa, ikonikoa eta alfabetikoa), hizkuntza idatziaren mundura hurbiltzen dira jarduera ludiko eta aberasgarrien bidez.
Lan txokoen bidez funtzionatzen dugu, eta esperientzia esparru desberdinak lantzen ditugu: norberaren nortasunaren eta ingurune fisiko eta sozialaren eraikuntza eta norberaren nortasunaren eta komunikazioaren eta ordezkaritzaren eraikuntza.
Fitxa txokoa, Etxe txokoa, plastika txokoa, puzzle txokoa eta eraikuntza txokoa dira haurrek txandaka erabiltzen dituzten 5 ikaskuntza guneak. Duela gutxi, informatika txokoa ere sartu dugu.
Gure ikastetxean, Bernard Aucouturierren printzipioetan oinarritutako Praktika Psikomotrizitate hezitzailea egiten dugu.
Praktika psikomotor horrek heltze-oinarri sendoak ematen dizkio umeari, bere buruaren bizipen positiboa izan dezan, sormenerako eta pentsamendu operatiborako irekitasuna poibilitatuz.
Praktika psikomotorrak helburu hauek ditu:
1. Zentzumenak gorputzaren eta ingurukoaren arteko sentsazioen eta harremanen bidez motibatzea.
2. Haurrei beren gaitasunak deskubritzea eta adieraztea eragitea, sormen-ekintzaren eta emozioaren adierazpenaren bidez.
Ostiralero, arratsaldez, Tailer jarduera egiten dugu, gurasoek parte hartzen dute gure ikasleekin batera, talde heterogeneoak izanik.
Eskulanak egiteko 3 tailer ditugu eta sukaldaritza tailer bat.
Jarduerak lau gune interesgarriren inguruan antolatzen dira: Gabonak, Inauteriak, Udaberria/Animaliak eta Uda.
Horretaz gain, Baratze proiektuarekin bat, 5 urteko familia desberdinak laguntzera hurbildu dira
GOIZEZ: 8:55/12:45
ARRATSALDEZ: 15:00/16:25
Garrantzitsua da ikasleak sarrera eta irteera ordutegietara egokitzea, EDUCAMOS plataformaren bidez edozein egoera berezi komunikatuz.
Asteazkenero arratsaldez ez dago klaserik.
.
Hitzordua EDUCAMOS plataformaren bidez eskatu mesedez.
Ikastetxean harrera egitea une berezienetako bat da, eta gure familiaren eta eskolaren arteko harremanean kontu handiz ibili behar da.
Ikasturte hasieran sartzen diren ikasle berriak
Haur Hezkuntzako 2. mailatik aurrera:
Sagrado Corazón ikastetxea Rekalde
Artazu Bekoa, 45, 48002 Bilbao, Bizkaia
Tel. 944 22 20 80
Email: [email protected]
Este sitio web utiliza cookies para mejorar la experiencia mientras se navega por el sitio web. De estas cookies, las que se clasifican como necesarias se almacenan en el navegador ya que son esenciales para el funcionamiento de las funcionalidades básicas del sitio web. También utilizamos cookies de terceros que nos ayudan a analizar y comprender cómo utiliza este sitio web. Estas cookies se almacenarán en su navegador sólo con su consentimiento, también tiene la opción de optar por no recibir estas cookies. Sin embargo, la exclusión de algunas de estas cookies puede tener un efecto en su experiencia de navegación.