Lehen Hezkuntza
Gaitasunak eta estrategiak garatzea
Lehen Hezkuntzan, 6 eta 12 urte bitartekoak sartzen dira, eta horien helburua da ikasleei oinarrizko ezagutzak, gaitasunak eta estrategiak ematea, bai eta pixkanaka autonomia pertsonala lortzen joateko bitartekoak ere.
Irakurketa-idazketa sendotu egiten da etapan zehar, eta, horretarako, metodologia berritzailea erabiltzen dugu, hizkuntzalaritza sortzailean oinarritua, hiru hizkuntzak integratuz: gaztelania, euskara eta ingelesa.
Era berean, giza eta kristau balioetan heztea funtsezkoa da gure hezkuntza-lanean.
Ikasketa- eta lan-ohitura egokiak sustatzea eta sortzea heldutasun-maila bakoitzerako, eta erantzukizunak garatzea.
Adin bakoitzerako egokiak dira, halaber, eskola-aldi honetako funtsezko helburuak.
Irakurketa-idazketa sendotu egiten da, giza eta kristau balioen hezkuntzan oinarritutako eredu hirueledun baten arabera.
Lantzen dugu …
Tutoretza-plana
Lehen Hezkuntzako irakasle-taldeak Tutoretza Plana egin dugu, etapa osoan lantzeko. Horretarako, gure ustez funtsezkoak diren hainbat ardatzetan oinarritu gara, gure ikasleak pertsona gisa haz daitezen:
Autoestimua
Afektibo-sexuala
Taldea ezagutzea
Ohiturak eta erantzukizunak
Gizarte-trebetasunak
Pastoral Plana
Barnetik Proiektua
Irakurketa sustatzea
Ikasleek irakurketarekiko duten interesa pizten eta areagotzen saiatzen gara, eta hura gozamen pertsonalerako eta informazio-iturri garrantzitsu gisa deskubritzen.
Prestatu dugun Irakurketa Planak gidatuta, honako hauek lortu nahi ditugu:
-Irakurketa-teknika hobetzea.
-Hiztegia eta esamolde berriak eskuratzea
-Ahozko eta idatzizko ulermena eta adierazpena hobetzea.
-Ortografia hobetzea.
-Sormena eta irudimena sustatzea.
-Ikasgelako liburutegiaren erabilera sustatzea
Gaitasun digitala
Teknologia berriak Lehen Hezkuntzako curriculumaren arlo guztietan integratzearen aldeko apustua egin dugu, ikasleen gaitasun digitalaren garapena bermatzeko asmoarekin.
Teknologia berriek ikasgelan metodologia berriak garatzeko eskaintzen diguten potentzial guztia ateratzen saiatzen gara.
Pixkanaka ohitzen da, eta bereziki Lehen Hezkuntzako 5. mailatik aurrera bultzatzen da, non ikasleek beren Chromebook gailua baitute ikasteko tresna gisa.
Ikastetxetik kanpoko eskola-jarduerak
Ludikoak
- P.I.N.
- HONDARTZA BERDEA
- IKASTURTE AMAIERAKO BIDAIA
Kulturalak
- MITUSU ANTZERKIA
- OLENTZERO
- AGATE DEUNA
- KORRIKA
- ELIZAKO OSPAKIZUNAK
- OSTALARITZA ESKOLA
- MUSIKA KONTZERTUAK
- LIBURUTEGIKO EKINTZAK
- BIDE-HEZKUNTZA
Ekologikoak
- BASERRI ESKOLA
- PARKE NATURALAK
Oinarrizko Informazio
-
GOIZEZ: 8:55/ 13:00
-
ARRATSALDEZ: 14:55/ 16:30
Garrantzitsua da ikasleak sarrera eta irteera ordutegietara egokitzea, EDUCAMOS plataformaren bidez edozein egoera berezi komunikatuz.
Asteazkenero arratsaldez ez dago klaserik.
- Koordinatzailea: María Mateos Estanislao
Tutoreak:
- LH 1 : Andoni Bañales Mallo
- LH 2 : Yolanda Barredo Santamaría
- LH 3 : Asier Manero Alvarez
- LH 4 : María Mateos Estanislao
- LH 5 : Azucena Crespo Mateo
- LH 6 : Olatz Zurimendi Ganzedo
Laguntza gela: Mertxe Agirre Txurruka
Auxiliarrak: Marian Gutiérrez, Olatz López eta Saioa Montero Cueva
Bestelako irakasleak:
Itziar Areitioaurtena Zamalloa
Biotza Bilbao Telletxea
Aitor Grande Díaz
Familiekin egiteko elkarrizketen ordutegiak:
- LH 1: Andoni Bañales Mallo – Ostirala 12:15-12:45
- LH 2: Yolanda Barredo Santamaría – Astelehena 12:30-13:00
- LH 3: Asier Manero Alvarez – Ostirala 15:00-15:30
- LH 4: María Mateos Estanislao – Ostirala 10:00-10:30
- LH 5: Azucena Crespo – Asteartea 15:00-15:30
- LH 6: Olatz Zurimendi Ganzedo – Osteguna 12:15-12:45
- Laguntza Gela: Mertxe Agirre – Asteartea 10:00-10:30
- Itziar Areitioaurtena Zamalloa – Asteartea 12:15-12:45
- Biotza Bilbao Telletxea – Astelehena 9:00-9:30
- Aitor Grande Díaz – Asteazkena 8:15-8:45
Hitzordua EDUCAMOS plataformaren bidez eskatu mesedez.
Ikastetxean harrera egitea une berezienetako bat da, eta gure familiaren eta eskolaren arteko harremanean kontu handiz ibili behar da.
Ikasturte hasieran sartzen diren ikasle berriak (Haur Hezkuntzako 2. mailatik aurrera):
- Ikasle berria gainerako ikaskideei aurkeztuko diegu eta haien integrazioa bultzatuko dugu.
- Familiari ikastetxearen oinarrizko informazioa ematen diogu: ikastetxearen ordutegia, eskola-ordutegia, beharrezko eskola-materiala, bizikidetza-arauak, inkesta, jantokiaren zerbitzua eta funtzionamendua …
Ikasturtea hasi ondoren sartzen diren ikasle berriak
- Lehenengo elkarrizketan, ikastetxeko Zuzendaritza arduratzen da familiari ikastetxeko zerbitzuak eta funtzionamendua aurkezteaz eta ikasleari matrikula formalizatzeko behar duen informazioa jasotzeaz.
- Erkidegoko hizkuntzak ez badira ezagutzen, interprete edo bitartekariarengana joko da.
- Ikaslea HPBkoa bada, Laguntza Gelako arduraduna bertan izango da.
- Ikastetxeko zuzendaritzak dagokion tutoreari jakinaraziko dio lanean hasiko dela.
- Tutoreak, familiarekin izandako lehen elkarrizketan, beharrezko testuliburuen eta materialen ordutegia eta zerrenda emango dizkio.
- Ikasgelan sartu ondoren, hasierako ebaluazio bat egiten da, oinarrizko trebetasun akademikoetan duten maila ezagutzeko.
- Maila egokira iristen ez bada, tutoreak beharrezko indargarriak proposatuko ditu.
-Autoestimua
-Afektibo-sexuala
-Taldea ezagutzea
-Ohiturak eta erantzukizunak
-Gizarte-trebetasunak
-Pastoral Plana
-Barnetik proiektua
Horrez gain, eta helburu berarekin, Bake Txokoak proposatutako hainbat jarduera lantzen dira:
-Astelehenetako gogoetak
-Bakearen Eguna.
-Uraren eguna.
-Emakumearen eguna.
-Hezkuntzaren astea.
-Elkartasuna.
Ikastetxeak dituen baliabideak (liburutegia, informatika-gela…) egunean ordubete egongo dira ikasleen eskura, 13: 00etatik 14: 00etara, Lehen Hezkuntzako 2. ziklotik aurrera, betiere aldez aurretik eskatuta.